Zwroty i reklamacje
Reklamacje – niezgodność towaru z umową
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu poprzez wysłanie wiadomości email na adres kontakt@shepherdsklep.pl wraz z opisem reklamowanego towaru i jego niezgodności z umową.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięciem niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Koszt wysyłki zwrotnej lub reklamacyjnej towaru leży po stronie Klienta.
- Towar objęty Promocją nie podlega zwrotowi.
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odbioru towaru zakupionego w dziale produktów gotowych o nazwie „Kup Gotowe”.
- Towar noszący ślady użytkowania oraz będący produktem spersonalizowanym, zamówiony w dziale „Stwórz Swój Produkt”, nie podlega prawu odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
-
Klient zwraca towar do Sklepu wraz z wypełnionym
Formularzem Zwrotu Towaru Bez Podania Przyczyny,
do paczkomatu WDM01A lub na adres:
Shepherd Sklep, Gawliki Wielkie 14B, 11-510
w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi zgodność zwracanego towaru ze stanem pierwotnym.
W razie pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji, zachęcamy do kontaktu przed odesłaniem produktu kontakt@shepherdsklep.pl